.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با پيگيري مديران ارشد استاني ؛
تشکيل سازمان مديريت پسماند در مازندران

شمال نيوز:مدير موسسه بازيافت استان مازندران در جمع خبرنگاران به تشكيل سازمان مديريت پسماند در استان مازندران اشاره كرد و اظهار داشت:تعدادي از استانهاي كشور با تشكيل سازمان مديريت پسماند به يكي از اصلي ترين اهداف خود كه حفظ محيط زيست است نزديك شدند.

شيدالله مهدوي تصريح كرد: با تشكيل سازمان مديريت پسماند،متولي جهت سياستگذاري و پاسخگويي در زمينه زباله استان مازندران مشخص خواهد شد.

وي از مهمترین اولویت کاری سازمان مديريت پسماند در استان مازندران را كاهش توليد زباله و طرح تفكيك از مبدا عنوان كرد و افزود: براي موفق شدن در کاهش تولید زباله آموزش  و فرهنگ سازی و مشاركت شهروندان شديدا احساس مي شود.

مهدوي به رشد چشمگیر جمعیت شهر نشيني اشاره كرد و گفت: مهاجرت ها و تغییر در الگوی مصرف غذاي شهروندان مسبب توليد چشمگير زباله امروز نسبت به سالهاي گذشته است.

مدير موسسه بازيافت استان مازندران حفظ منابع طبيعي و زيست محيطي را از دغدغه مديران ارشد استان مازندران دانست و ادامه داد:  با توجه به موقعیت استراتژیک شهرهاي مازندران و طبيعت بكر موجود ، پاکیزگی و بهداشت شهرها در اولویت برنامه های موسسه بازيافت قرار دارد كه با تشكيل سازمان مديريت پسماند راه حفاظت از طبيعت كوتاه مي گردد.

وي اذعان داشت:مديران ارشد استان به علت نظارت مستقیم ،کنترل و پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب تر و سریعتر به شهروندان را از دلايل پيگيري جهت تشكيل سازمان پسماند درمازندران عنوان كرد.

وي افزود:به زباله امروز دیگر بعنوان یک تهدید نگريسته نمي شود بلکه فرصتی است که باید با موقعیت و جغرافیای  خاص منطقه راهکاری متناسب جهت بهره برداری اقتصادی آن اتخاذ شود.

مدير موسسه بازيافت مازندران گفت: در شرايط كنوني و تكنولوژي موجود دنيا و نظر كارشناسان پسماند استقرار دستگاه زباله سوز كه با سوخت زباله برق توليد خواهد كرد از بهترين روشهاي است تا تهديد زباله به فرصت تبديل شود.
شيدالله مهدوي همكاري مردم و مسولان را در جهت استفاده بهينه از زباله مهم و اثرگذار دانست و گفت:تفكيك زباله از مبدا توسط شهروندان و حمايت مسولان سازمانهاي دولتي و مردم نهاد به رفع مشكلات موجود كمك شاياني خواهد كرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.